Veelgestelde vragen

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen

Controleer eerst of je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen na je aankoop. Is dit niet het geval, dan is de betaling in de meeste gevallen niet afgerond en is de order niet goed doorgekomen. We adviseren je in dit geval om te controleren of het geld van je bankrekening, of paypal account  is afgeschreven. Mocht het geld niet afgeschreven zijn, dan adviseren wij om de order opnieuw te plaatsen.

Heb je wel een orderbevestiging ontvangen? Het kan zijn dat er iets is misgegaan bij PostNL, waardoor het iets langer duurt. Heb je het na een aantal dagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact op.

Is het geld wel van je rekening afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen nadat de order is geplaatst? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail die je mist daarin zit. Heb je bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet de gewenste informatie over de status van je pakket? Dan adviseren we je om even contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik mijn product(en) retour sturen?

Als je je product wilt retourneren verzoeken we je om een mail te sturen naar info@dailywatches.nl. Onze klantenservice zal je verder helpen en alle middelen toesturen die je nodig hebt om jouw bestelling te retourneren.

Vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Het product en de verpakking moeten echter in dezelfde staat gerouterneerd worden als waarin je deze hebt ontvangen. We bieden gratis levering van onze producten, maar de koper is verantwoordelijk voor de retourkosten.

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

Je bestelling wordt binnen 24 uur vanuit ons verzonden. Binnen Nederland duurt het gebruikelijk 1-2 werkdagen voordat je jouw bestelling ontvangt. Bestellingen die naar België worden verzonden duren gebruikelijk 2-5 werkdagen.

Moet ik thuis blijven voor de bezorging?

Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven, het pakketje past door de brievenbus.

Leveren jullie ook in het weekend?

Binnen Nederland wordt er ook op zaterdag geleverd, op zondag levert PostNL helaas niet.

Wanneer komen producten weer op voorraad?

Als een product uitverkocht is duurt het gebruikelijk 1-2 weken voordat het weer op voorraad komt.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als jouw bestelling nog niet is verzonden kun je deze nog wijzigen of annuleren. We verzoeken je om hiervoor te mailen naar info@dailywatches.nl. Zodra jouw bestelling al is verzonden kan deze helaas niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. De status van je bestelling kun je zien via ‘mijn account’ of via de bevestigingsmail.